10:e april 2011

det går bra nu

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen, sorry, men jag har inte orkat, fullt ös på nya jobbet, fullt ös på ridskolan och fullt ös på andra håll och kanter.
På jobbet går det bra, trivs riktigt bra med kollegor och arbetsuppgifter, är tillbaka i samma korridor där jag började min karriär för 10 år sen :) kul att se mina gamla kollegor igen, och de nya såklart.

Den här veckan har jag ridit 3 ggr på ridskolan, onsdags, fredags och idag..olika hästar varje gång och jag har nu hittat en ny favorit, Plex, red honom på hopplektionen idag, och i början gick han med huvudet högt och var lite svårt att få kontakt med honom men tillslut slappnade han av och gick riktigt fin, me like, detta var första gången på 3 år som jag hoppade, som tur var hoppade vi inga högre höjder utan höll mest på med balans och tempo, det passade mig väldigt bra :)
På onsdag är det dags igen, så himla kul att vara tillbaka i sadeln igen :)

Igår bokade jag flygbiljetter till London över midsommar, hittade på ryan air för 10:- så jag kunde lixom inte låta bli :) jag och M åker dit å kollar läget medans resten av sverige dricker snaps och äter sill :)
Apropå M, så kommer han hit om mindre än 3 v, ska bli kul :)

Igår hängde jag lite med LillEmma, vi lekte turister och besökte slottet, promenerade till Kungsträdgården och hamnade mitt i en medeltidsmarknad och avslutade med drinkar (mitt på blanka dan) på Fridays, himla bra lördag faktiskt :)

Nu är det vår!!
:)
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+