12:e april 2011

jag vet att det tekniskt sett är den 13:e nu...men jag vet inte vad som kommer hända idag än så jag skriver om vad som hände idag, idag, istället..den 12:e april

Så, idag var sista dagen med upplärning..imorgon är jag on my own på jobbet, känns lite läskigt och jag har inte 100 koll på allt än, men antar att det löser sig med tiden, lite kan jag..och jag gillar mina uppgifter, idag tog jag ut en rapport helt själv..visade till och med en kollega hur man skulle göra för att ta ut den..hon skulle också lära sig :) känns bra att lära upp folk efter 1 v och 2 dagar, inte för att det var så speciellt svårt..och jag hade en fusklapp..men ändå :) jag gillar att lära upp :)
Jag gillar att vara tillbaka i mina gamla korridorer..mina gamla kollegor, min gamla chef..(P, som var min första chef) och allt annat..det är bra helt enkelt :)

Efter jobbet tog jag med mig Nina på en promenad till Ica Maxi, var tvungen att köpa allergitabletter på apoteket..pollen..*suck* och passade även på att byta däck på floppy (ninas bil).

Imorgon är det ridlektion igen, blir bara roligare och roligare..det är till och med så pass att jag börjat fundera på om jag vill rida mer än 1ggn/ vecka..vore så kul å komma igång å tävla igen..tävlings människa som man är :) vi får se..först en sommar med fallskärmshoppning i gryttjom..sen får vi se vad om händer till hösten.

Nu..Zzzzova
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+