17:e april 2011

å så var den helgen över..

men sicken bra helg det vart då!
Började helgen med natt bio i fredags, jag, Nina, Peter och Tommy gick och såg premiären av skrik4, och även fast jag fick i mig en strawberry daiquiry och en shots 10 min innan filmen började så var jag på tok för lättskrämd, satt med händerna framför ansiktet under i stort sett hela filmen och hade oturen att sitta brevid Peter som tyckte att det var jättelustigt att mitt när det var som läskigast hoppa emot och skrämma mig så pass att jag nästan dog.. :/ men jag överlevde..till skillnad från 99% av karaktärerna i filmen.
Självfallet kollade jag under sängen och i alla garderoberna innan jag ens fått av mig skorna efter bion..gäller ju att vara beredd att fly ifall det liggen en snubbe med mask och kniv under sängen :)

I lördags tog jag en sväng upp till gryttjom för att se så att lilla Sprite överlevt vintern, och det hade han även detta år :) bara lite färglossning från taket, men annars såg han lika glad ut som när jag lämnade han i höstas, nästa helg blir det en vända upp för att måtta för nya sängen :)

När jag ändå var uppe i G så passade jag på att hejja på grabbarna som var uppe för att grejja med klubbstugan och göra den fin innan hoppstart, hängde med dom ett tag och sen..sen kom en grön bil körandes upp mot klubbstugan och ut hoppade ingen mindre än...datadataaa..LINDA!! :) efter 6 månader i Thailand är hon äntligen hemma igen :)
Så vi satt och tog igen allt som vi missat när vi varit ifrån varandra, skvaller från diverse tillställningar och resor och njöt även av det fantastiska vårvädret, sen åkte vi och fixade vatten till grabbarna och glass till oss..det var vi värda :)
Sen blev Linda trött och åkte hem och jag med efter ett tag.
Det var min lördag.

Idag har jag hoppat hinder, hästhoppning dvs :) på min nya favvo Plex, gick bra även denna gång, han är himla mysig att rida, me like, fast det blev svettigt värre, är inte riktigt van vid att rida 1 timmes pass än.. men det är såååå kul!! å på onsdag är det dags igen :D

Kvällen spenderades tillsammans med Nina, vi åkte och käkade middag hemma hos Lotta, och sen begav vi oss iväg för att tvätta våra smutsiga bilar..å eftersom att jag VÄGRAR att åka igenom en biltvätt själv så var vi tvungna att stå i kö 2 ggr, först med Åke och sen Ninas bil :) 1 & ½ timma tog det haha..inte för att vi hade något bättre för oss ändå :)

Så, imorgon är det back to work som gäller, men bara 4 dagar..sen ledigt i 4 dagar, yay :)
Nu
Sova
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+