1:a april 2011

sista dagen..eller hur var det nu?!

Jag är inte säker men jag tror att jag jobbar min sista dag på redovisningen idag, det är egentligen ingen som är riktigt säker, spännande ;) men det spelar inte så stor roll, på måndag kommer jag hit till min vanliga plats kl 8, sen runt 9 knatar jag iväg till min nya plats..sen får framtiden visa om jag kommer behövas mer på gamla stället eller om det är det nya som gäller.
Anledningen till att det blivit lite rörigt är för att de inte riktigt fått in en ersättare för mig än, det var tydligen inte så lätt att ersätta mig..haha..men det visste jag väl ju redan ;) så nu tar dom in en av våra gamla vikarier och så får hon sitta tills dom bestämt sig hur dom vill ha det, så kan det gå.
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+