23:e april 2011

ännu en bra dag

Påsken fortsätter att vara hur bra som helst, påskaftonen började med att prata på skype med Max som var så glad över sin nya iPhone att han var tvungen att skype:a från den även fast han hade datorn brevid sig :) men jag förstår, iPhone rules! å nu kan vi prata när som helst, nu när båda 2 har iPhone med skype appen :)

Sen fortsatte dagen med att äta påsklunch hemma hos föräldrarna med nina + mormor + daniel + annelie + andreas + emma + vicky :) hade såå trevligt och det var så mycket god mat att jag åt så jag fick ont i magen :) men det gick över efter en stund.

Vicky vilar huvudet mot soffbordet :)

Efter lunchen..runt kl 18 hihi åkte jag och Nina över en sväng och hälsade på hennes faster + farbror + mamma + rosty och rusty :) de två sistnämda var hundar :)
Iaf där fick jag smaka på min första äggtoddy, gott :) men jobbigt att sitta å röra runt ägget i glaset..fick träningsvärk i handleden :)

Efter det åkte vi tillbaka till mamma och pappa så jag fick springa mina 10 minuter på bandet..idag var det lite jobbigare än igår..kanske för att jag var lite tyngre efter all mat ;)

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova lite tror jag :)
Imorgon - Hur många lingon finns det i världen :)

Påsk och Kram
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+