25:e april 2011

sista lediga dagen

och den spenderades till stor del i en bil på väg upp till Gryttjom och sen hem..på hemvägen passade jag dock på att sova..men ni kan vara lugna, var inte jag som satt vid ratten :)
I gryttjom hälsade vi på sprite, la in madrasserna, sopade golvet och tog mått inför sängbygget som drar igång till helgen, ska nämligen bygga soffa/gästsäng i andra änden av sprite så man kan ha folk på besök å så.
Nu är det bara 4 dagar var tills gryttjom slår upp portarna igen, ser så mycket fram emot att hoppa i sommar, dock kommer jag bara spendera helgerna + 3v där i år, inte hela sommaren som förra året..det räckte med att göra det ett år..nu ser jag fram emot att "bara" vara där på helgerna och mina 3 semesterveckor..mindre drama och mer kul.

Jag har fortsatt med mina 10 minuters pass hela helgen, idag blev det till och med 12 minuter, det ni :) och jag har även börjat känna några nya muskler som jag inte haft tidigare, jättekul ju :) imorgon kör jag vidare.

Nu big brother..sen sova.

bye bye
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+