3:e april 2011

oj vad fort helgen gick

kanske kan bero på att jag typ sovit bort hela helgen :) well igår fick jag faktiskt lite saker uträttade, handlade, besökte föräldrarna, promenerade och avslutade kvällen med middag och bio tillsammans med Peter och Nina, och fick som vanligt skulden över att ha valt dålig film...men den var faktiskt inge bra, nästa gång får nån annan välja film..

Idag vaknade jag först alldeles för tidigt (06:00) och hamnade på skype med M i 5 timmar, sen när vi la på så råkade jag somna om enda fram till 18..det kändes faktiskt lite sådär..sov verkligen bort hela dagen..men jag kompenserade det med att vara duktig och laga mat för första gången på över 1 månad..himla stolt över mig själv, det blev grönsaksbiffar med ris och en himla god sås som jag svängde ihop lite snabbt :) nu har jag även matlåda imorgon :)
Och imorgon börjar jag ju som sagt på nya jobbet, känns lite pirrigt, men kul :)

Nu sova..inte för att jag tror att det kommer gå så himlars bra..men ska göra ett försök iaf :)
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+