4:e april 2011

vår!!


idag vart det äntligen vår, jag firade det genom att köpa vårskor och rosa solbrillor :) och äta glass och baka kladdkaka..imorgon ska jag fortsätta firandet med att skicka iväg Åke till farbror doktorn som ska få grejja med alla 2:or han råkade få på besiktningen..jiiipiiie #!%¤#!!!!
Anyway, idag har jag även suttit min första riktiga dag på nya jobbet, gick bra och i slutet av dagen var jag lite självgående och registrerade hela 3 kunder själv..det ni ;)

Sen firade jag första dagen med fika på cafe momo tillsammans med Lorkis, himlars trevligt.

Ohh..sen fick jag idag veta att en av mina bästa vänner gifter sig i slutet på maj :) tjohooo :)
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+