31:a mars 2011

snabba puckar

Jaha, igår fick jag reda på att jag börjar mitt nya jobb redan på måndag, ska bli himla spännande och kul att gå vidare inom företaget, det jag ska göra från och med måndag är bland annat att registrera och kreditkolla nya kunder osv, var där på upplärning igår och är helt säker på att detta kommer gå som en dans :)
Bestämde även min semester igår, var lättare när jag såg hur mina nya kollegor hade lagt upp sin planering, då tog jag helt enkelt bara de veckorna som de andra inte hade tagit (underlättar lite för allihopa), men jag är faktiskt nöjd med min planering, har 1 vecka i juni och 2 i slutet på juli, men inga planer än..får ta det lite som det kommer...italien kanske.

Börjar däremot tveka ang metaltown, vilket känns lite sådär för jag vill så gärna, men samtidigt känner jag mig lite väl bekväm för att åka nu när festivalområdet är flyttat bort från stan..men jag har några månader på mig att bestämma mig så vi får se hur jag gör..lär ju i vanlig ordning hinna ändra mig en miljon gånger innan juni :)
johanna

Kul! Kreditkoll är ganska kul faktiskt... Du kommer få läsa massa kul ärsredovisningar må tro?? Det Är kul jag lovar! :) Grattis till nya jobbet!

2011-03-31    23:56:42
T-rex

Tackar :) känns faktiskt väldigt kul och spännande att få prova på nåt nytt nu efter alla år på samma ställe :)

2011-04-01    08:25:11
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?
Translate/Översätt


Sök i bloggen


rss feed Bloglovin´+